diumenge, 16 d’octubre del 2016

Give me 5!!!


Mai diguis mai. Una vegada més s'ha demostrat que la tenacitat, el treball i el saber estar porten a lloc. Estic segura que cap de nosaltres dubtava de que faria tot el possible ni de la seva victòria a Motegi però és clar, diferent era que els seus dos màxims rivals i els dos pilots que podien impedir-li la victòria del Mundial ni tan sols puntuessin. El Give Me 5 està aquest diumenge més d'actualitat que mai amb el cinquè títol Mundial de Marc Márquez, el tercer a la màxima categoria. Al seu talent s'hi han sumat els astres i les caigudes de Valentino Rossi i Jorge Lorenzo que, segurament, ningú s'esperava, li han donat el títol.

Nunca digas nunca. Una vez más se ha demostrado que la tenacidad, el trabajo y el saber estar llevan a algún sitio. Estoy segura que ninguno de nosotros dudaba de que haría todo lo posible, ni de su victoria en Motegi, pero claro, era muy diferente pensar que sus dos máximos rivales, los dos pilotos que le podían impedir ganar el título, se fueran por los suelos y ni puntuasen. El Give Me 5 está este domingo de moda con el quinto título Mundial de Marc Márquez, el tercero en la máxima categoría. A su talento se han sumado los astros y las caídas de Valentino Rossi y Jorge Lorenzo que, seguramente, nadie se esperaba, le han dado el título.








Què ha hagut de passar pel cap de Márquez quan li han dit que Rossi havia caigut a les primeres de canvi? I després, quan també li han dit que Lorenzo s'havia anat per terra? I com deuen estar ara els altres dos campions del món? Aquest final, el del tercer títol de MotoGP és un final totalment alineat amb el que ha estat aquesta temporada. El títol arriba el dia què pràcticament ningú se l'esperava i per una situació inesperada també per lo difícil que era que es donés.

Ha estat un any irregular per a Márquez. Ha tingut problemes amb la moto que han anat solucionant poc a poc, TREBALL i TENACITAT seva i de tot l'equip, i ha estat un any on el de Cervera ha demostrat també que ha madurat. A les curses difícils s'ha conformat en puntuar i ha pensat en el títol, no en arriscar i perdre-ho tot, SABER ESTAR. 

Ha dit en acabar que és el títol amb més pressió dels que ha aconseguit perquè ha hagut d'estar molt i molt concentrat, i deia també que guanyar-lo a Motegi, "a casa dels jefes", ha puntualitzat, és molt i molt important per a ell. També ha reconegut, com jo ho feia en començar, que no s'esperava pas guanyar que veia una carambola molt complicada però que a partir d'ara les paraules "impossible" i "mai" ja no hi són al seu diccionari. Al meu tampoc. 

ENHORABONA CAMPIÓ!!!
-----------------------------------------------------------------

¿Qué ha tenido que pasar por la cabeza de Márquez cuando le han dicho que Rossi se había ido por los suelos? ¿Y después cuando le ha pasado lo mismo a Lorenzo? ¿Y como tienen que estar ahora los otros dos campeones del mundo? Este final, el tercer título de MotoGP es un final que se corresponde totalmente con lo que ha sido la temporada. El dia que prácticamente nadie se esperaba que ganase el título y por una situación inesperada también por lo difícil que era que se diese.

Ha sido un año irregular para Márquez. Ha tenido problemas con la moto que ha ido solucionando poco a poco, TRABAJO y TENACIDAD suya y de su equipo, y ha sido un año donde el de Cervera ha demostrado que también ha madurado. En las carreras difíciles se ha conformado en puntuar y ha pensado en el título, no en arriesgarlo todo y perderlo, SABER ESTAR.

Ha dicho al acabar que es el título con más presión de los que ha conseguido porque ha tenido que estar muy atento y concentrado, y decía también que ganarlo en Motegi, "en casa de los jefes", ha puntualizado, es muy importante para él. También ha reconocido, como jo decía al comenzar, que no se esperaba ganar porque veía la carambola muy complicada pero que a partir de ahora las palabras "imposible" y "nunca" ya no están en su diccionario. En el mío tampoco.

¡¡¡ ENHORABUENA CAMPEÓN!!!







(Les fotos són dels twitters personals del Club de Fans, MotoGP i BoxRepsol)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada