diumenge, 5 de juny del 2016

El Far West


Es veu que sí, al món de l'hoquei, almenys, som el Far West per la resta de Catalunya. Es veu que encara ens desplacem en diligència i deu haver bandolers a les estacions de servei de les diferents carreteres com l'autovia o l'Eix Transversal. 

Se ve que sí, en el mundo del hockey somos el Far West para la resta de Catalunya. Se ve que por aquí aún nos desplazamos en diligencia y que tiene que haber bandoleros en las estaciones de servicio de las diferentes carreteras como la autovía o el Eix Transversal.






I ves, que voleu que us digui. Alguna cosa de salvatge hi deu haver en aquestes terres per aguantar tot el que ha aguantat enguany el primer equip del Llista, l'ICG Software Lleida. Raons esportives i personals que han marcat un tram final d'una lliga on, al final de la primera volta, l'equip es queda a un punt de la Copa del Rei. I com no podia ser d'una altra manera, per aguantar, han aguantat fins i tot cinc minuts agònics on, el resultat de l'únic partit que faltava per saber si l'equip es mantenia a l'OK Lliga o no, no s'actualitzava a la pàgina de la federació, o potser era que com que som al Far West no arribava prou cobertura... Una triple carambola que podia enviar l'equip a la Primera Nacional després d'una temporada dura, dura. Al final, les llàgrimes es van convertir en llàgrimes d'alegria per un grup que ho ha superat tot.

I el Far West, per què? Deia al final del partit l'entrenador, Albert Folguera primer, que no té clar si vol continuar la temporada vinent perquè està molt cansat i, segon, que ell voldria fer un pas endavant però que és molt difícil. Els jugadors d'hoquei no volen venir a jugar a Lleida, a un equip que està a l'OK Lliga, per diferents motius tant siguin econòmics, es cobra poc però es cobra, com per motius de desplaçament: es veu que estem molt lluny de tot... I fins ara, l'equip el formen una majoria de lleidatans i un alguns més ja adoptats, que primer treballen i quan pleguen, van a entrenar.

 En fi, sigui com sigui, l'OK lliga els espera, ens espera a tots, un any més!! Ara a descansar el que es pugui i a planificar el que, també, es pugui.

______________________________________________

¿Qué quereis que os diga? Algo salvaje tiene que haber por estas tierras para aguantar todo lo que este grupo, el primer equipo del Llista, el ICG Software Lleida, ha aguantado. Razones deportivas y personales que han marcado el tramo final de una liga en la que, al final de la primera vuelta el equipo se quedó a un punto de disputar la Copa del Rey. Y como no podía ser de otra manera, han aguantado, incluso cinco minutos agónicos donde, el resultado del único partido que faltaba para saber si el equipo se mantenía en la OK Liga, o no, no se actualizaba en la página de la federación, o quizás era porque como estamos en el Far West no había suficiente cobertura... Una triple carambola que podía enviar al equipo a la Primera Nacional después de una temporada dura, dura. Al final, las lágrimas se convirtieron en lágrimas de alegría para un grupo que lo ha superado todo.

Y lo de Far West, ¿porqué? Decía al final del partido el entrenador, Albert Folguera, primero, que no tiene claro si quiere continuar la temporada que viene porque está muy cansado y, segundo, que el querría dar un paso más pero que es muy difícil. Los jugadores de hockey no quieren venir a Lleida, a un equipo que está en la OK Liga, por diferentes motivos. Ya sean económicos, se cobra poco pero se cobra, como por motivos de desplazamientos: se ve que estamos muy lejos de todo.... Y hasta ahora, el equipo lo forman una mayoría de leridanos y algunos más ya adoptados, que primero trabajan y cuando acaban, vienen a entrenar.

En fin, sea como sea, l'OK Liga los espera, nos espera a todos, un año más. Ahora a descansar lo que se pueda y a planificar también, lo que se pueda.


(Les fotos són del twitter oficial de l'ICG Software Lleida @ICGLleidallista)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada