dissabte, 11 de juny del 2016

A tercera ronda


Mare meva!! Mentre espero que comenci el partit del dia de l'Eurocopa que fan en obert només puc pensar en el gran partit que he vist de Segona Divisió B. El Lleida Esportiu ha marcat ni més ni menys que tres gols al Reial Madrid Castilla a casa seva. Si sumen el golàs de Vega a Lleida, 4-0 i cap a tercera ronda, la definitiva!!

¡Madre mía! Mientras espero que empiece el partido del día e la Eurocopa que hacen en abierto sólo puedo pensar en el gran partido que he visto de Segunda División B. El Lleida Esportiu ha marcado ni más ni menos que tres goles al Real Madrid Castilla en su casa. Si le sumamos el golazo de Vega en el Camp d'Esports, 4-0 y para tercera ronda ¡la definitiva!





Reconec que no em va fer cap gràcia saber que el rival de segona ronda era el Castilla. No el coneixia prou, no miro tots els partits de Segona Divisió B durant la temporada, però què voleu que us digui? Un filial, i més el filial del Madrid, no m'agrada. Un equip que a la lliga havia fet 80 punts i que va acabar primer en l'última jornada. Alguns amics i companys em deien que el Castilla era un bon rival, ni que fos per la repercussió que donaria al Lleida. En això hi estic d'acord.

No ho veia clar tot i que també he defensat sempre que si hi ha un any on tot és possible és aquest. Després de totes les mogudes de la temporada  esportives i no esportives com voler fer fora l'entrenador durant el primer tram, xiular els jugadors, els impagaments... Després de tot això, aquestes 23 bèsties i el seu cos tècnic s'han classificat per al play-off i estan ja a la ronda final. Ho han donat tot fins el final, no s'han rendit... les situacions que han viscut els han unit més com a grup i ara demostren que són capaços de tot. 

Penso en l'exposició del Museu de Lleida sobre els Vilars d'Arbeca i el món íber i crec que aquest grup, bé podrien ser descendents dels dos més famosos que tenim a Lleida, Indívil i Mandoni.

Sigui com sigui, estan a la última ronda. Queden dos partits per saber si el Lleida Esportiu aconsegueix el tan desitjat ascens a la Segona Divisió A, o el que es el mateix, torna amb els grans. M'és igual l'equip que toqui, sempre he dit també, tot i que és obvietat, que per pujar s'ha de guanyar a qualsevol...

Ara, i que vagi per endavant, si no ho aconsegueixen, aquest equip tindrà el meu reconeixement per sempre.

____________________________________

Reconozco que no me hizo ninguna gracia saber que el rival de la segunda ronda del play-off sería el Castilla. No lo conocía suficiente, no miro todos los partidos de Segunda B durante la temporada, pero ¿qué quereis que os diga? un filial, y además el filial del Madrid, no me gustaba. Un equipo que en la liga había hecho 80 puntos y que acabó primero en la última jornada. Algunos amigos y compañeros decían que el Castilla era un buen rival, incluso por la repercusión que daría al Lleida. En eso estoy completamente de acuerdo. 

No lo veía claro, aunque también he defendido siempre que si hay un año en que se pueda hacer cualquier cosa es este. Después de todos los problemas de la temporada, deportivos o no, como querer despedir al entrenador al principio de la temporada, silbar al equipo, los impagos... Después de todo esto, estos 23 bestias y su cuerpo técnico se han clasificado para el play-off de ascenso y ya están en la ronda final. Lo han dado todo hasta el final, no se han rendido... las situaciones que han vivido los han unido más como grupo y ahora han demostrado que son capaces de todo.

Pienso en la exposición del Museu de Lleida sobre Arbeca y sus Vilars y el mundo íbero y creo que este grupo bien podrían ser descendientes de los dos más famosos que tenemos en Lleida, Indívil y Mandoni.

Sea como sea, están en la última ronda. Quedan dos partidos para saber si el Lleida Esportiu consigue el tan deseado ascenso a la Segunda División A, o lo que es lo mismo, vuelve con los grandes. 

Sin saber todavía si lo conseguirán o no, digo ahora ya que este equipo tendrá siempre mi reconocimiento.

(Les fotos son del web oficial de Marca -la primera- i de @mikepoch -l'última-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada