diumenge, 14 de juliol del 2013

És bó / Es bueno


Totalment prohibit dir que Marc Màrquez ha guanyat a Alemanya per les absències de Dani Pedrosa i de Jorge Lorenzo. Evidentment, no sóc tant ingènua com per no reconéixer que el fet que dos dels millors pilots del Mundial de MotoGP no hagin participat li ha facilitat les coses, però crec que ens ha demostrat moltes vegades que simplement és que és , molt bó.


Está totalmente prohibido decir que Marc Màrquez ha ganado en Alemania gracias a las ausencias de Dani Pedrosa y de Jorge Lorenzo. Evidentemente, no soy tan ingenua como para no reconocer que el hecho de que dos de los mejores pilotos del Mundial de MotoGP no hayan participado le ha facilitado las cosas, pero creo que nos ha demostrado muchas veces que simplemente es que es bueno, muy bueno.


ÉS BÓ

Ha estat un altre diumenge de motos, com m'agraden... I una altra vegada, hem gaudit amb el 93 i també, que quedi clar que no m'en oblido, amb el seu germà Àlex, que, com a bon alumne, no es queda enrera i ha marcat una fantàstica cinquena plaça a Moto3 havent rodat, durant algunes voltes, quart. També ens farà parlar el petit dels Màrquez. Com diuen els pares, el Julià i la Roser, els dos petits de la casa estan en un moment dolç i ells vigilen que portin les coses amb humilitat i tranquil.litat.

Però tornem a MotoGP. La victòria no ha estat fàcil. Simplement s'han reduït el número de pilots que optaven a ella i la batalla s'ha centrat en el cerverí i dos veterans Cal Crutchlow, que corria amb ferides als braços i a la cama dreta, i Valentino Rossi. Que no s'enfadi ningú, els poso en aquest ordre perquè és així com han pujat al podi, ja sé que si parlem de títols el primer hauria de ser el 46

Torno a la victòria, deia que s'han reduit el número d'aspirants al triomf i tots tres ho sabien. Totes les càmeres, entre elles la que portava el meu amic @oskaracin78, estaven pendents del lleidatà, l'anglès i l'italià, com a primera hora del matí ho havien estat de Dani Pedrosa, que, finalment, no s'ha recuperat de la caiguda de dissabte i no hi ha participat. 

Al principi de tot deia que no es podia dir que Màrquez hagi guanyat per les absències perquè, en un circuit complicat per a ell, com ho són la majoria perquè no oblidem que debuta enguany, ha sapigut superar una sortida no gaire bona i, a més, ha sapigut escapar-se dels seus rivals i, molt important, ha sapigut rodar en solitari anant primer, una situació que encara no havia tastat enguany i que el mateix Emili Alzamora, s'encarregava de recordar a tothom. Al circuit de Sachsenring no ha necessitat el coratge, la força i la valentia. El 93 ha necessitat la calma i l'ha sapigut aplicar perfectament per sumar la segona victòria i tornar-se a posar líder del Mundial.

Per això dic: és , molt .


ES BUENO

Ha sido otro domingo de motos, como me gustan... Y, otra vez, hemos disfrutado con el 93 y también, que quede claro que no me olvido de él, con su hermano Àlex, que, como buen alumno, no se queda rezagado y ha acabado quinto en Moto3 habiendo rodado durante algunas vueltas en la cuarta plaza. También dará que hablar el pequeño de los Màrquez. Como dicen los padres de las criaturas, Julià y Roser, los dos pequeños de la casa están en un momento dulce y a ellos sólo les queda vigilar que lo lleven con humildad y tranquilidad

Pero volvamos a MotoGP. La victoria no ha sido fácil. Simplemente se han reducido el número de pilotos que optaban a ella. La batalla se ha centrado en el de Cervera y dos veteranos Cal Crutchlow, que corría con lesiones en los brazos y la pierna derecha, y Valentino Rossi. Que no se enfade nadie, los pongo en este orden porque es así como han subido al podio, ya se que si hablamos de títulos el primero tendría que ser el 46.

Volviendo otra vez a la victoria. Decía que se han reducido el número de aspirantes al triunfo y ellos tres lo sabían. Todas las cámaras, entre ellas la que llevaba mi amigo @oskaracin78, estaban pendientes del leridano, el inglés y el italiano, como a primera hora de la mañana lo habían estado de Dani Pedrosa que, finalmente, no se ha recuperado de la caída del sábado y no ha participado. 

Al principio, decía que no se podía decir que Màrquez haya ganado por las ausencias porque, en un circuito complicado para él, como lo son la mayoría porque no olvidemos que debuta este año, ha sabido superar una salida no muy buena, en la que retrocedió desde la pole hasta la cuarta plaza y, además, ha sabido rodar en solitario, una situación en la que este año todavía no se había encontrado, y que el mismo Emili Alzamora se ha encargado de recordar ante las cámaras y a todo el mundo.  En el circuito de Sachsenring, Màrquez no ha necesitado el coraje, la fuerza y la valentía. Ha necesitado la calma y la ha sabido aplicar perfectamente porque iba el primero destacado y no tenía que luchar con nadie. El premio, sumar el segundo triunfo y recuperar el liderato del Mundial

Por eso digo: es bueno, muy bueno.

(La foto és del Twitter personal de Marc Màrquez. @marcmarquez93)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada