dimecres, 23 de desembre del 2015

Desitjos / Deseos




Estimats Reixos Mags,
faig la carta una mica abans perquè agafo unes petites vacances i no vull que us arribi a darrera hora. Com que per Nadal sempre ens omplim la boca de bons desitjos, no és que la resta de l'any no ho desitgem és que no hi pensem, no seré jo la que no et demani salut, amor, pau (quina paraula tant bonica i com costa arribar-hi) i felicitat, sobretot felicitat.

Queridos Reyes Magos,
hago la carta un poco antes porque me voy unos días de vacaciones y no quiero que os llegue a última hora. Como por Navidad siempre nos llenamos la boca de buenos deseos, no es que durante el año no lo deseemos, es que simplemente no pensamos en ello, no seré yo la que no pida salud, amor, paz (que palabra tan bonita y cómo cuesta llegar a ella) y felicidad, sobre todo felicidad.




Però com que això és un espai esportiu, em permetreu que demani pels clubs lleidatans. La primera, i més important, que facin les coses bé, que pensin en les persones que els formen i en tota l'afició que els dóna suport i que no estirin més el braç que la màniga.

Per l'afició demano paciència. Que valorin l'esforç que fan tots els jugadors i jugadores del seu club i que estiguin amb ells tant si les coses van bé com si van malament.

Pels àrbitres, que ho facin el millor que puguin, que s'hi esforcin i que parlin amb els equips.

I pels periodistes, que sapiguem transmetre l'essència de l'esport i que puguem continuar explicant moltes històries durant el 2016.

I permeteu-me una demanda en particular. El Nadal és temps de Dakar... us demano que tot surti bé al ral.li més dur del món i que el lleidatà que hi participa, l'Enric Martí, l'acabi, torni i ens ho expliqui. Ara fa dos anys ja va tenir un fort ensurt. Es mereix acabar-ho, no?

Res més..

Ens retrobem al 2016 amb més històries.


BON NADAL A TOTHOM I BONA ENTRADA DE 2016!!!!

-------------------------------------------------------------------


Pero como esto es un espacio deportivo, me permitireis que pida algunas cosas para los clubes leridanos. La primera y más importante que hagan las cosas bien, que piensen en las personas que los forman y en toda la afición que les apoya y también que no estiren más el brazo que la manga, como se suele decir.

Para la afición pido paciencia. Que sepan valorar el esfuerzo que hacen todos los jugadores y jugadoras del club y que estén con ellos tanto si las cosas van bien como mal.

Para los árbitros, que lo hagan lo mejor que puedan, que se esfuercen y que hablen con los equipos.

Y para los periodistas, que sepamos transmitir la esencia del deporte y que podamos continuar explicando muchas historias durante el 2016.

Y permitidme una demanda particular. La Navidad es tiempo de Dakar... os pido que todo salga bien en el rally más duro del mundo y que el leridano que participa, Enric Martí, lo acabe, vuelva y nos lo pueda explicar. Ahora hace dos años ya tuvo un buen susto, se merece acabarlo, no?

Nada más...

Nos reencontramos en el 2016 con más historias.


FELIZ NAVIDAD Y BUENA ENTRANDA DE 2016!!!!!




























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada