dilluns, 31 d’agost del 2015

La pilota roda / Rueda la pelota


Apa, ja hi tornem a ser. La pilota roda una temporada més al Camp d'Esports. Bé, rodar el que es diu rodar... Un any més el primer partit del Lleida Esportiu a casa s'ha convertit en tota una aventura. Una aventura que té com a protagonista una gespa molt malmesa, cada any pitjor, que molts dels jugadors de casa ni havien trepitjat, ni tan sols el dia de la seva presentació.

Ya estamos otra vez. La pelota rueda un año más por el Camp d'Esports. Bueno, rodar, lo que se dice rodar... Otro año más el primer partido del Lleida Esportiu en casa se ha convertido en toda una aventura. Una aventura con un protagonista especial como es un césped en muy malas condiciones, cada año peor, que muchos jugadores ni habían pisado, ni en su presentación.







Això vol dir que la teoria que diu que qui juga a casa té aventatge perquè està més acostumat al seu camp s'esfuma d'una manera exagerada. Deia Imanol Idiakez que el seu equip s'havia sabut adaptar millor que l'Hospitalet i que durant els primers minuts els seus jugadors havien hagut de dedicar-se a mirar on i com bota la pilota, on hi ha sots que poden causar alguna lesió i on hi ha acumulacions d'aigua. En fi... el mateix que havia de fer el rival.

La història de la gespa del Camp d'Esports és com un déjà vu. El primer dia que anem al camp després de l'estiu t'esperes veure una situació no gaire bona però he de reconèixer que aquest any, l'he trobat pitjor. I el que encara és pitjor és que la solució és complicada. El camp s'ha de canviar i això costa molts diners. El Camp d'Esports és municipal però d'ús exclusiu del Lleida Esportiu, qui ho paga? Com sempre que parlem de diners, cadascú mira pels seus interessos i així van passant anys i anys i la gespa va empitjorant.

Ah, per cert, el Lleida Esportiu va guanyar 2-0 controlant el partit i a un Hospitalet fluixet i el que vaig veure em va agradar molt!! Quines ganes tenía de tornar al Camp d'Esports

__________________________________________________

Eso quiere decir que la teoría que dice que el que juega en casa tiene ventaja porque está más acostumbrado a su campo se esfuma de una manera rápida y exagerada. Decía Imanol Idiakez que su equipo se había adaptado mejor que el Hospitalet y que durante los primeros minutos sus jugadores se habían dedicado a mirar donde y cómo bota la pelota, donde había agujeros que podían causar alguna lesión y donde había acumulaciones de agua. En fin... lo mismo que tenía que hacer el rival.

La historia del césped del Camp d'Esports es como un déjà vu. El primer día que vamos al campo después del verano te esperas ver una situación no muy buena, pero he de reconocer que este año lo he encontrado peor que nunca. Y lo que aún es peor es que la solución la veo complicada. El campo se tiene que cambiar y eso cuesta dinero. El Camp d'Esports es municipal pero de uso exclusivo del Lleida Esportiu... ¿quien lo paga? Como siempre que hablamos de dinero, cada uno mira por sus intereses, y así van pasando los años y el césped va empeorando.

Ah, por cierto, el Lleida Esportiu ganó 2-0 controlando el partido y a un Hospitalet flojo. ¡¡¡Lo que vi me gustó mucho!!! Qué ganas tenía de volver al Camp d'Esports.


(La foto de la plantilla és del Lleida Esportiu)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada