diumenge, 8 de maig del 2016

Play-off al sac / Play-off en el saco


Abans que tots els amants de la fotografia em digueu i amb raó: "està desenfocada", us diré "sí, ho sé". Però com va dir el meu amic Sergi Caufapé "a veure si sou capaços de dir a 23 tios que acaben d'aconseguir classificar-se per un play-off d'ascens que s'estiguin quiets perquè la foto no surti moguda" i si a això afegiu el fet que ho han fet amb pagaments pendents i amb una situació crítica en alguns dels casos... doncs això: la foto no és nítida, sí.

Antes de que todos los amantes de la fotografía me digais, con razón: "está desenfocada", os diré "sí, lo se". Como dijo mi amigo Sergi Caufaé "a ver si sois capaces de decirle a 23 tíos que acaban de clasificarse para un play-off de ascenso que se estén quietos porque la foto saldrá borrosa" y si a eso le añades que lo han hecho con pagos pendientes y con una situación crítica en algunos casos... pues eso: que la foto no es nítida, lo se.





És, a més, un dels pocs testimonis d'una celebració al vestidor, la del play-off, que vam poder viure d'una manera censurada. Fins a 20 minuts ens vam esperar els diferents mitjans de comunicació fora de l'estadi perquè no ens van deixar accedir ni a la zona mixta. Escoltàvem els crits però ni fotos, ni gravacions perquè no hi érem, la entrada estava vetada. Una vegada dintre, s'ha d'agrair als jugadors que ells mateixos es decidissin a sortir a fer una conga (sí una d'aquestes que tots hem fet alguna vegada a la nostra vida ni que sigui en una boda) i que ells mateixos ens diguessin d'entrar al vestidor perquè repetirien, d'una manera més breu la celebració. 

A partir del xiulet de l'àrbitre tot va ser una bogeria per uns jugadors i un cos tècnic que ho han passat, i ho estan passant malament. S'han classificat per un play-off que, ells mateixos reconeixen, els costa gaudir perquè els problemes externs són molt greus. Això sí, el somriure davant tots nosaltres no l'han perdut mai i, requerits com eren per tots nosaltres, no van dubtar a donar la cara, una vegada més. Urko Arroyo, fins i tot, es va haver d'esforçar per contestar unes preguntes en directe a l'En Joc de la Xarxa de Ràdios Locals en català. "el catalán aún no lo domino", me deia al final de l'entrevista. I jo: "lo se, gracias por el esfuerzo y enhorabuena otra vez". I és que això reflexa el caos de tarda des que el xiulet sona. Corredisses per entrar en directe, per resumir una lliga d'uns homes que ho han donat tot per aconseguir el play-off.

Dit això, afegir que m'hagués agradar felicitar a Imanol Idiakez en persona però va triar anar a la sala de premsa sense passar per la zona mixta. Ho entenc, però no ho comparteixo. Des d'aquí: Enhorabona per la feina feta i per aconseguir mantenir sencer un grup que tenia molts números de trencar-se. 

Ara a disfrutar amb un play-off ben merescut.

_____________________________________

Es, además, uno de los pocos testimonios de una celebración en el vestuario del play-off que pudimos vivir de una manera censurada. Hasta 20 minutos nos tuvimos que esperar los diferentes medios de comunicaicón fuera del estadio porque no nos dejaron acceder a la zona mixta. Escuchábamos los chillidos pero ni fotos, ni grabaciones porque no estábamos, la entrada vetada. Una vez dentro, tenemos que agradecer a los jugadores que decidiesen salir a hacer una conga (sí, una de estas que todos hemos hecho alguna vez en nuestra vida ni que sea en una boda) y que ellos mismos nos pidiesen entrar en el vestuario porque repetirían, de una manera más breve las celebraciones.

A partir del pitido del árbitro todo fue una locura para unos jugadores y un cuerpo técnico que lo han pasado, y lo están pasando, muy mal. Se han clasificado para un play-off que, ellos mismos reconocen, les cuesta disfrutar porque los problemas externos son muy importantes. Eso sí, la sonrisa ante todos nosotros no la han perdido nunca y, requeridos como eran por todos, no dudaron en ningún momento en dar la cara una vez más. Urko Arroyo, incluso, se tuvo que esforzar en contestar unas preguntas en director para el En Joc de la Xarxa de Ràdios Locals, en catalán, "el catalán aún no lo tengo dominado", me decía al final de la entrevista. Y yo: "lo se, muchas gracias por el esfuerzo y enhorabuena otra vez. A disfrutar que os lo mereceis". Esto refleja el caos de tarde que nos tocó vivir una vez el colegiado pitó el final del partido. Prisas por entrar en directo, por resumir una liga de unos hombres que lo han dado todo por conseguir un play-off. 

Dicho esto, añadir que me hubiera gustado felicitar a Imanol Idiakez en persona pero escogió ir a la sala de prensa sin pasar por la zona mixta. Lo entiendo, aunque no lo comparto. Desde aquí: Enhorabuena por el trabajo hecho y por conseguir mantener unido un grupo que tenía muchos números para romperse. 

Ahora a disfrutar de un play-off más que merecido.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada