dissabte, 13 de desembre del 2014

Jo per Nadal vull unes Munich / Para Navidad quiero unas Munich


Quan va sortir tot em vaig proposar callar. Ja preveia que l'anunci de marxar a Andorra de Marc Màrquez aixecaria polseguera però, ni en els meus pitjors pensaments pensava que tant. I vagi per endavant que sóc de les que penso que cadascú amb els seus diners, i més si els ha guanyat d'una manera legal, que és el cas, pot fer el que li surti dels c...... Al final, però, rebotona com sóc no me n'he pogut estar i m'he anat encenent a poc a poc.

Cuando salió todo me propuse callar. Ya preveía que el anuncio de pedir la residencia a Andorra de Marc Màrquez sería polémico pero, ni en mis peores pensamientos pensaba que tanto. Y decir ya para empezar que soy de las que pienso que cada uno con su dinero, y más si es ganado de manera legal, que es el caso, puede hacer con él lo que le de la gana. Al final, no obstante, me ha salido la vena revoltosa y no puedo callarme más porque me he ido enfadando poco a poco y cada vez más.


L'han titllat d'insolidari, li ha dit malparit a les xarxes socials, cosa que encara m'emprenya més perquè trobo que tothom pot dir la seva opinió però sense insultar, li han demanat que es quedi pagant impostos a Espanya i tothom ha dit la seva... On eren tots aquestos quan ens vam assabentar que Fernando Alonso i Pedro Martínez de la Rosa viuen a Suïssa? I que Montserrat Caballé també té la residència andorrana? On eren tots aquestos per criticar, quan ens vam assabentar que el president Pujol tenia uns estalvis (que ja voldria jo un 5% d'aquests estalvis) a Andorra?

Parlen de justicia social, i li demanen que si cobra deu milions amb Honda pensi si no pot viure amb cinc... És evident que sí, però... torno a dir: no pot fer el que vulgui? Perquè no s'ha criticat ni s'ha demanat explicacions a tota la resta de famosos i esportistes que han marxat? No era Arantxa Sánchez Vicario la nòvia d'Espanya, una nòvia que recordo, vivia a Andorra... Si és que fins i tot ha parlat l'alcalde de Cervera... Ahhh! En aquest potser és perquè venen les municipals...

I com que li demanem que no marxi i ell no diu res, bé, fins ahir que una mica més i el fem plorar entre tots, doncs vinga!!!!  A demanar boicot a les marques que el patrocinen. Això em sona com "el perro del hortelano que ni come ni deja comer". Com que li diem que no marxi i no ens fa cas, intentem que no guanyi tant i que es faci fotre...

Siguem clars i no tan hipòcrites. A més petita escala, què és que les parelles, per exemple, facin la declaració conjunta i la declaració per separat i després presentin la que millor els hi resulta a ells? Quanta gent fa això? Això no és intentar pagar menys? Perquè al meu entendre, i ja he dit que a més petita escala, sí que ho és.

En fi que com he dit al títol, jo per Nadal vull unes Munich, i que consti que ja en tenia abans que Màrquez en fos la imatge. I per tocar més la moral a segons qui, no les hi penso demanar a Ses Majestats (no s'enfadin ara que em cauen molt bé), com que a casa meva fa anys que fem regals per Nadal, les hi demano al Pare Noel. M'agraden totes però, posats a demanar, vull les del 93. Ah!!! que gairebé me'n oblido... faig un 37.

Apa i ara ja em podeu criticar. Bon Nadal i Bon Any 2015

_____________________________________

Lo han llamado insolidario y "malparit" en las redes sociales, cos que aún me molesta más porque creo que todo el mundo puede decir lo que piensa pero sin insultar, le han pedido que se quede pagando impuestos en España y todo el mundo ha opinado... ¿Donde estaban todos estos cuando supimos que Fernando Alonso o Pedro Martínez de la Rosa viven en Suiza? ¿Y que Montserrat Caballé también tiene la residencia andorrana? ¿Donde estaban todos estos para criticar cuando nos enteramos que el president Pujol tiene unos ahorrillos (que ya me gustaría a mi tener un 5% de estos ahorros) en Andorra?

Hablan de justicia social, y le piden que si cobra diez millones con Honda piense si no puede vivir con cinco... Es evidente que sí, pero vuelvo a decir... ¿No puede hacer cada uno lo que quiera con su dinero? ¿Porque no se han pedido explicaciones al resto de famosos y deportistas que se han ido? ¿No era Arantxa Sánchez Vicario la novia de España? Una novia que recuerdo, vivía en Andorra... Si es que incluso ha hablado el alcalde de Cervera... ¡¡Ahh!!! en su caso debe ser porque vienen las municipales. 

Y como le piden que no no se vaya y no dice nada, vamos hasta ayer que un poco más y lo hacemos llorar entre todos.. ¡¡pues venga!! Pedimos boicot a las marcas que lo patrocinan. Eso me suena a "el perro del hortelano que ni come ni deja comer". Como le decimos que no se vaya y no nos hace caso, intentamos que gane menos dinero y se aguante.

Seamos claros y no tan hipócritas. A más pequeña escala, ¿qué es que las parejas hagan la declaración conjunta y por separado y luego presenten la que mejor les resulta a ellos? ¿Cuanta gente hace eso? ¿No es intentar pagar menos a Hacienda? Porque a mi entender, y ya he dicho que a más pequeña escala, sí que lo es.

En fin, que como he dicho en el título, para Navidad quiero unas Munich, y que conste que ya las llevaba antes que Màrquez fuera la imagen. Y para tocar más la moral a según quien, no se las pido a los Reyes Magos (ahora no se me enfaden que me caen muy bien), como en mi casa hace años que damos regalos para Navidad, le pido las Munich a Papá Noel. Me gustan todas pero puestas a pedir, quiero las del 93. ¡¡Ahh!! que casi me olvido... hago un 37.

Venga ya me podeis criticar. Feliz Navidad y Feliz 2015




(La primera foto és del twitter personal de Marc Màrquez)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada