diumenge, 29 d’abril del 2018

Quinze anys despres... / Quince años después...



Avui recordava que fa quinze anys, a Reus, el Llista va perdre la final de la CERS contra l'equip de casa en la que era, fins ara, la seva única final europea. Hi ha esdeveniments que fan especial il.lusió i aquest és un d'ells. La primera conclusió: ens fem vells.


Hoy recordaba que hace quince años, en Reus, el Llista perdía la final de la CERS contra el equipo de casa en la que era, hasta ahora, su única final europea. Hay acontecimientos que hacen especial ilusión y este es uno de ellos. La primera conclusión es, no obstante, que nos hacemos viejos.





Patint fins el final, amb èpica, amb nervis.... I és que, no seria el mateix si no patíssim per alguna cosa al Llista: anys per no baixar i d'altres, com aquest perquè l'equip es planta a una final de la CERS i a sobre a casa. Que quedi clar que prefereixo aquest segon patiment

Una final a la que, a més, va arribar després d'una pròrroga. Per no ser menys, la final, que és una mica envejosa, ha volgut regalar-nos també una pròrroga i, per si no n'hi havia prou, una tanda de penals.  Però és que a més, dels deu penals que s'han tirat, només ha entrat un i ha estat l'últim!!! O sigui, nou han anat fora o els han aturat els porters.... quina gran temporada està fent Lluís Tomàs, un dels de la casa, dels que ha viscut de tot a l'ICG.

I deia que hi ha esdeveniments que fan especial il.lusió perquè les cares de després de la victòria de tota la gent del club tant jugadors com directius són d'aquelles cares que se't queden. Veure amb llàgrimes als ulls a homes com el president, Enric Duch, l'entrenador, Albert Folguera, els delegats de pista, gairebé tots els jugadors...

Si hi ha algú que s'ho mereix són ells, els que hi són i els que ja han marxat també, perquè en els últims anys han passat moltes coses tant a dins a la pista com a fora. Coses que han marcat a un grup que ha passat de lluitar per no baixar, patint fins el final, a guanyar una CERS en l'últim penal, veieu com sempre patim?

Com dic sempre, la feina ben feta no té límits i això al Llista ho saben i en són un molt bon exemple. Aquest és el meu reconeixement públic. ENHORABONA i ara a disfrutar!!

-----------------------------------------------------

Sufriendo hasta el final, con épica, con nervios.... No sería lo mismo si no sufriéramos por alguna cosa en el Llista: algunos años por no bajar y otros, como este, porque el equipo se planta en una final de la CERS y en casa. Aunque, prefiero este segundo sufrimiento, evidentemente.

 Una final a la que, además, se llega después de una prórroga en semifinales. Para no ser menos, la final, que es un poco envidiosa, ha querido regalarnos también una prórroga y, por si no había suficiente, una tanda de penaltis. Pero es que, además, (y todo son además) de los diez penaltis que se han lanzado, sólo uno ha entrado.... ¡y ha sido el último!!! O sea, nueve han ido fuera o los han parado los porteros.... por cierto que qué gran temporada está haciendo Lluís Tomàs, uno de los de la casa, de los que ha vivido de todo en el Llista.

Y decía que hay acontecimientos que hacen especial ilusión porque las caras de después de la victoria de toda la gente del club, tanto jugadores como directivos, son de esas caras que no se olvidan. Ver lágrimas y emoción reflejada en hombres como el presidente, Enric Duch, el entrenador, Albert Folguera, los delegados de pista, casi todos los jugadores....

Si hay alguien que se lo merece son ellos,  los que aún están y los que ya se han ido también, porque en los últimos años han pasado muchas cosas tanto dentro como fuera de la pista. Cosas que han marcado a un grupo que ha pasado de luchar por no bajar a ganar una CERS en el último penalti, ¿veis como siempre padecemos?

Como digo siempre, el buen trabajo no tiene límites y eso, en el Llista lo saben y son un muy buen ejemplo. Vaya desde aquí mi reconocimiento  ¡¡ENHORABUENA y a disfrutar!!





1 comentari:

  1. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ResponElimina