diumenge, 22 de març del 2015

A la butxaca / En el bolsillo




Ho han tornat a aconseguir. I no ha estat fàcil. Un altre estiu tumultuós, sense saber el futur, fitxatges a tota pressa i a última hora amb el que es tenia, senzillament no es podia fer res més. Però aquí estan... una altra vegada l'Actel Força Lleida, sí, Actel perquè ha estat una de les fites de la temporada, aconseguir un patrocinador principal, tornarà a estar al play-off pel títol de la lliga LEB

Lo han vuelto a conseguir. Y no ha sido fácil. Otro verano tumultuoso, sin saber el futuro... fichajes a toda prisa y a última hora con lo que se tenía porque sencillamente no se podía hacer nada más. Pero aquí están... otra vez el Actel Força Lleida, sí Actel porque este ha sido uno de los logros de la temproada, conseguir un patrocinador principal, volverá a disputar el plau-off por el título de la liga LEB.



                                                      

Tot un exemple de feina dura i ben feta. Tirant enrera recordo que la noticia de que finalment sí que tornaria a haver bàsquet al Barris Nord em va arribar de vacances, a l'altra punta de món. Havia deixat amics i coneguts avisats que em diguessin qualsevol novetat i un dia d'aquells ho vaig llegir. La primera reflexió va ser "mare meva, un altre any a córrer i a fitxar ràpid". Però després, pensant-ho fredament te'n adones que tant Joaquín Prado com els seus són tot uns experts en apostar per gent jove i desconeguda a la recerca de que explotin a Lleida. "Si fins ara ha funcionat, perquè no ho ha de fer aquest any?", és la segona reflexió que et fas. 

Però va, més emoció encara, l'entrenador està a Turquia amb la selecció... Això vol dir, emails i videos de jugadors circulant per la xarxa a hores intempestives perquè uns i els altres se'ls revisin i donin el vist-i-plau, converses de les de "quan pugui et truco" i similars, i gent anant de bòlit. El més ideal per formar un equip de bàsquet!!!. Al final, tot torna a la normalitat i la lliga comença amb una aposta per la gent de la casa i la gent jove i també amb veterans, alguns per edat com Mújica i Alzamora, i altres veterans com Simeón o Sutina que ho són pels anys que porten a l'equip no per edat, que ja ens agradaria a molts enganxar-nos a la seva!!!!

I encara faltava el més difícil, conjuntar-los a tots. Una tasca que s'ha anat fet en silenci, amb feina dura i ben feta. Donant a cadascú el seu temps d'adaptació tant a la situació com a l'equip. Una feina que ha portat a la classificació de l'equip al play-off d'una manera molt metafòrica del que és aquest equip: amb lluita i pundonor, suors i llàgrimes. En un partit patint fins a l'últim segon per guanyar a un dels grans de la categoria, el Palència. No podiem guanyar de 20, no!!!!

ENHORABONA A TOTES I CADASCUNA DE LES PERSONES DEL CLUB.

_____________________________________________________


Todo un ejemplo de trabajo duro y bien hecho. Mirando atrás me acuerdo de que la noticia de que finalmente sí que volvería a haber baloncesto en el Barris Nord me cogió de vacaciones, en la otra punta del mundo. Había dejado encargados a amigos y conocidos de que me avisasen de cualquier novedad y un día de esos lo leí. La primera reflexión fue "mader mía, otro año a correr y a fichar rápido". Pero después, cuando lo piensas fríamente te das cuenta de que tanto Joaquín Prado como los suyos son auténticos expertos en apostar por gente joven y desconocida en busca de que exploten en Lleida. "Si hasta ahora ha funcionado, ¿porque no lo tiene que hacer este año?", es la segunda reflexión que haces.

Pero va, más emoción todaví. El entrenador está en Turquía con la selección. Eso quiere decir emails y vídeos de jugadores circulando por la red en horas indecentes para que unos y otros se los revisen y les den el ok, conversaciones de esas de "cuando pueda te llamo" y similares, y gente corriendo a todas horas. Lo ideal para formar un equipo de baloncesto, vamos. Al final todo vuelve a la normalidad y la liga empieza con una apuesta por la gente de la casa y gente joven y también con experiencia, algunos por edad como Mújica y Alzamora y otros veteranos como Simeón y Sutina que lo son por los años que llevan aquí, no por edad, que ¡¡ya nos gustaría a muchos engancharnos a la suya!!.

Y aún faltaba lo más difícil: conjuntarlos a todos. Un trabajo que se ha ido haciendo en silencio, un trabajo duro y muy bien hecho dando a cada uno de ellos el tiempo necesario para su adaptación tanto al equipo como a su situación personal. Un trabajo que ha llevado al equipo a la clasificación para el play-off por el título de una manera metafórica que representa muy bien lo que es: con llucha y pundonor, sudor y lágrimas. Sufriendo hasta el último segundo para ganar a uno de los grandes de la categoría, el Palencia. ¡¡¡No podíamos ganar de 20, no!!!!!

ENHORABUENA A TODOS Y TODAS LAS PERSONAS DEL CLUB



(Les fotos són de les pàgines oficials de l'Actel Força Lleida. Cedides pel fotògraf Javi Enjuanes)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada